Welkom

9 augustus 2014 - Pretoria, Zuid-Afrika

Hi! Bijna veertien maanden zal ik doorbrengen onder de evenaar en een deel van Amerika. Hier kun je lezen over mijn avonturen aan de andere kant van de wereld. Enjoy!

Foto’s

2 Reacties

  1. Reislogger:
    9 augustus 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Felipe en Anne-José:
    10 augustus 2014
    Hoi Esther wij hebben gehoord dat je een goede reis heb gehad, heel veel plezier daar !!! Wij zullen jou volgen op je blog , en wij zijn nieuwsgierig naar jou ervaringen . De groetjes van Felipe, Marcela en Anne-José